
hit
Blagajnice otkrile šta ih najviše nervira kod kupaca: Objavile listu pitanja od kojih im se diže kosa na glavi
Otkrile su mnogobrojne neprijatne situacije kroz koje su prošle
Na društvenim mrežama često se mogu pročitati pritužbe na blagajnike ili radnike na šalterima, ali u jednoj diskusiji na popularnom Redditu, upravo su oni dobili priliku da podele svoja iskustva s kupcima i klijentima.
Tamo je postavljeno pitanje blagajnicima – šta ih najviše nervira kod kupaca? Odgovora nije nedostajalo – neki su ispričali neprijatne situacije, dok su drugi podelili anegdote koje su ih nasmejale do suza.
"Ima li piva?" – neverovatna pitanja kupaca
Jedan korisnik ispričao je kako je radio u prodavnici informatičke opreme, a susretao se s apsurdnim pitanjima.
"Čovek je prošao pored gomile telefona, periferije i kompjuterskih komponenti… i došao da pita imamo li gajbu piva!" napisao je.
Drugi su ispričali kako im kupci često bahato dobacuju da su negde drugde videli jeftiniju robu, očekujući reakciju.
"Meni je omiljeno kada mi kažu: 'U drugoj radnji je to jeftinije!' – kao da sam ja određivao cene!" dodao je jedan komentator.
"Bacaju mi kusur na pult!" – šta nervira kupce kod blagajnika
U diskusiju se uključila i jedna gospođa koja je iznela svoje iskustvo s blagajnicima.

"Mrzim kada pružim ruku za kusur, a prodavačica mi baci novac na pult! Moram noktima da stružem kovanice koje su se zalepile!" požalila se.
Na to su blagajnice odgovorile sa svoje strane:
"Radila sam u prodavnici gde šef dozvoljava samo jednu pauzu dnevno. Dolaze ljudi sa prljavim rukama, ranama, kožicom koja otpada… I sad zamisli da svaki put moram da dodirujem te ruke! Bacanje kusura nije iz bahatosti, nego iz higijenskih razloga!" objasnila je jedna od njih.
Druga blagajnica je dodala:
Nama su rekli da tako radimo kako bi kupac odmah prebrojao novac. Ako izađe iz radnje i vrati se kasnije, već je kasno za reklamaciju."
"Najbolja je ona koja se orosi" – pravila kupovine piva u malim radnjama
Jedan muškarac koji je radio u maloj lokalnoj prodavnici ispričao je anegdotu sa stalnim kupcima piva.
"Moj glavni posao bio je da punim frižidere pivom. Najbolji su mi bili oni što filozofiraju – ‘pravo pivo je ono koje se malo zagreje posle frižidera’ ili ‘najbolja je ona flaša koja se orosi’. A najviše sam voleo kad mi neko dobaci ‘mali, dodaj jednu ladnu’ – kao da sam konobar!" ispričao je.
Dodao je i kako su neki kupci pretraživali čitav frižider u potrazi za hladnijom bocom.
"Jedan tip je izvadio sve boce jer je mislio da su one pozadi hladnije. Naravno, sve je završilo na podu, a on samo reče ‘malo sam ti nered napravio, izvini’ i ode!"
"Više ne koristim reč ‘sitno’!" – neslana šala koja je izmenila radni vokabular
Mnoge blagajnice priznale su da su morale da izbegavaju određene reči zbog neumesnih komentara kupaca.
"Kad sam radila i pitala ‘imate li sitno?’, uvek bih dobila neku foru koja mi je dizala želudac! Zato sam počela da govorim ‘imate li kovanica’." napisala je jedna bivša blagajnica.
Druga je dodala:
"Reč ‘sitno’ automatski izbacujem iz vokabulara čim stanem za kasu. Uvek kažem ‘kovanice’ jer sam se naslušala propalih pokušaja frajerisanja!"
Blagajnici su kroz ovu diskusiju osvetlili drugu stranu rada u trgovini – svakodnevne izazove, nepredvidive situacije i humor koji im pomaže da izdrže smene iza kase.
Bonus video:
(Espreso/Blic Biznis/Preneo D.M.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!